Noaptea de San Juan

Postat de: stângaci
Categorie: Fără categorie

Unele dintre cele mai de succes branduri din lume își atribuie succesul culturii lor centrate pe client. În domeniul ospitalității, îmbunătățirea experienței clienților este mai importantă acum decât a fost vreodată în trecut. Acum, pentru că noi, cei de la Hotelogix, credem cu tărie în mantra "Ceea ce se măsoară, se gestionează", ne-am gândit că cel mai bine ar fi să adoptăm o abordare bazată pe statistici în acest blog - pentru a vă arăta cât de convingător este cazul. Iată- 5 sfaturi cu statistici relevante care vă vor împinge să faceți din experiența oaspeților nișa dumneavoastră.

Așa este! Tratarea oaspeților hotelului, așa cum ar trebui să fie, vă poate aduce de fapt mai multe afaceri. Pentru că acesta este singurul lucru pe care oamenii îl așteaptă cu nerăbdare! Iar pentru hoteluri, acest lucru începe chiar înainte ca check-in să se întâmple! Chiar din momentul în care încep să caute un hotel, ar trebui să ieșiți în evidență pentru ei. Implicarea lor cu dumneavoastră ar trebui să fie consecventă în toate punctele de contact - fie în faza de descoperire, în faza de rezervare, înainte de sosire, în timp ce se cazează, pe parcursul sejurului, la check-out și după plecare. Nu puteți să le promiteți stelele în descrierea online și apoi să le oferiți mai puțin în timpul celorlalte faze. Fiți modești în abordare - este în regulă, dar fiți sinceri cu serviciile dumneavoastră. Serviciile autentice se vor traduce întotdeauna în mai multă satisfacție. Sau dacă credeți că experiența elaborată și personalizată a oaspeților de hotel este ceea ce vă place, atunci mergeți mai departe și dați-le peste cap cu ea. Ideea este să o faceți în mod constant pe tot parcursul călătoriei lor cu dvs. Pentru că, așa cum am văzut - dacă se simte bine, ei vă vor oferi afacerea lor.

stângaci

Lasă un răspuns

Un comentariu

ro_RORomână