Meet new blue room

Postat de: stângaci
Categorie: Fără categorie

Unele dintre cele mai de succes branduri din lume își atribuie succesul culturii lor centrate pe client. În domeniul ospitalității, îmbunătățirea experienței clienților este mai importantă acum decât a fost vreodată în trecut. Acum, pentru că noi, cei de la Hotelogix, credem cu tărie în mantra "Ceea ce se măsoară, se gestionează", ne-am gândit că cel mai bine ar fi să adoptăm o abordare bazată pe statistici în acest blog - pentru a vă arăta cât de convingător este cazul. Iată- 5 sfaturi cu statistici relevante care vă vor împinge să faceți din experiența oaspeților nișa dumneavoastră.

That’s right! Treating your hotel guests, the way they should be, can actually bring in more business for you. Because that’s the one thing people look forward to! And for hotels, this starts even before the check-in happens! Right from the moment they start their search for a hotel, you should stand out for them. Their engagement with you should be consistent across all touchpoints- be it in the discovery phase, at the booking phase, pre-arrival, while checking-in, through their stay, at check-out and post departure. You cannot promise them the stars in your description online and then give them anything less during the other phases. Be modest in your approach- that’s ok, but be genuine with your service. Genuine service will always translate into more satisfaction. Or if you think elaborate & personalized hotel guest experience is your thing, then go ahead and blow their minds off with it. Point is, to do it consistently throughout their journey with you. Because, like we saw- if it feels right, they will give you their business.

stângaci

Lasă un răspuns

ro_RORomână